Villa del Arte Galleries

Pintura, fotografia i escultura d’artistes locals i estrangers.

Bert van Zetten, Marcel i Jutta Huisman van fundar la galeria Villa del Arte a Barcelona l’any 1999. El seu compromís i passió per l’art, juntament amb un enfocament únic i la voluntat de mostrar artistes emergents juntament amb artistes consolidats, han aconseguit una excepcional col·lecció d’art contemporani en constant evolució.

Villa del Arte representa més de 30 artistes, tant nacionals com internacionals, exposats a tres emblemàtiques galeries a Barcelona i Amsterdam. A més de l’organització d’exposicions individuals i col·lectives, Villa del Arte també col·labora amb altres institucions culturals i museus, i participa regularment en fires d’art internacionals reconegudes.

Directors: Bert van Zetten, Jutta & Marcel Huisman
Adreça: Passeig de Gràcia, 26, 08007 Barcelona ·  Palla, 10, 08002 Barcelona · Tapineria, 39, 08002 Barcelona
Horari: Passeig de Gràcia: dilluns a diumenges de 10:00h a 23:00h                         Palla i Tapineria: dilluns a diumenge d’11:00h a 20:00h
Telèfon: Passeig de Gràcia: (+34) 937 006 224 · Palla: (+34) 93 700 62 24. Tapineria: (+34) 93 268 06 73
eMail: info@villadelarte.com
Adreça web: villadelarte.com

Especialitats

Pintura
Escultura
Dibuix

Obra en paper
Obra gràfica
Fotografia

Artistes

Martí Bofarull
Liechennay
Francisca Ahlers
Fernando Alday
Miquel Aparici
Gil Bruvel
Lluís Cera
Julian Ceron
Maria Paola Coda
Corvengi
Chelsea Davine
Samuel Dejong
Jordi Díez
Jon Errazu
Marc Harrold
Angel Hernandez
Hiroomi Ito
Ingravidesa
Mari Ito
Nemo Jantzen
Edo Kaaij
Victoria Kovalenchikova
Christiaan Lieverse
Jean Luc
Noemi Martín

Yvonne Michiels
Ron Mills-Pinyas
Scott Naismith
Françoise Nielly
Julio Nieto
Danny O’Connor
Joan Peris
Alea Pinar du Pre
Josep Plandiura
Jaume Plensa
Rosendo Porro Cuesta
QK
Gavin Rain
Jean-François Rauzier
Juvenal Ravelo
Ekaterina Smirnova
Tomàs Sunyol
Michael James Talbot
Joan Tarragó
Lukas Ulmi
Montse Valdés
Willem van Weeghel
Nick Veasey
Ramón Vinyes