Exposició
Congost, Martín, Orrite
15 desembre 2020 — 27 febrer 2021

Congost Tor:
Des de 1985, any de la seva primera mostra a Barcelona, ha exposat amb regularitat a la Galeria Subex i a la Galeria l’Arcada de Blanes.
Ha estat guardonat en diversos concursos de pintura ràpida i en certàmens com la Fira Internacional de dibuix de Lleida i el Premio de dibujo Fedipica de Madrid, així com en concursos de cartellisme.
Tomasa Martín:
Artista zamorana establerta a Barcelona.
Es va formar com a pintora a l’Escola Masanna, Centre Municipal d’Art i Disseny de Barcelona, una de les institucions més prestigioses d’Espanya.
A finals dels anys setanta va començar a donar-se a conèixer com a pintora a les sales d’art per la perfecció tècnica de la seva obra, fent el seu debut expositiu a la Galeria Subex de Barcelona.
Exposa regularment en sales nacionals i estrangeres, destacant: Barcelona, Màlaga, Girona, Madrid, Lleida, Japó, o França.
Ha estat guardonada amb la medalla d’or de la XX Saló Internacional de Belles Arts de França i guanyadora del primer premi Valentí de pintura de Barcelona.
Orrite
Jove pintor madrileny guardonat amb diversos premis a nivell nacional. El seu estil recorda a la figura d’Edward Hopper, el gran pintor novaiorquès.
Orrite sap transmetre, amb un realisme sorprenent, aquella solitud i el misteri típiques de l’americà amb un estil més contemporani i adeqüat al nostre entorn més quotidià.












Mes Informació
Dates: 15 de desembre – 27 de febrer de 2021
Lloc: Mallorca 253, 08008 Barcelona
Horari: Dilluns-Dissabte 10:30h-14h 16:30h-20:30h
Telèfon: (+34) 93 215 81 87
eMail: galeriasubex@galeriasubex.com
Website: galeriasubex.com